headersabcd
Start arrow O.Rydzyk i inni arrow Rydzyk arrow KOMU SŁUŻY RADIO MARYJA?
Erfurt live Header10 Erfurt live leer0
Dodaj do ulubionych
 
 
Odwiedziło nas już

gości
Menu główne
Start
Zobacz koniecznie!
Komunikaty-ogłoszenia
Kontakt
Podejrzane geszefty
Statut-założenia-władze
Wstąp do PPN
Młodzież PPN
Historia PPN
Wesprzyj PPN
O.Rydzyk i inni
Sprzedaż patriotyków
Zaprenumeruj tygodnik
Idea Narodowa
Parie Narodowe na świecie
Historia Ruchu Narodowego
Subkultury
Partie polityczne w RP
Nacjonalizm
Lewactwo
Kronika prześladowań
Mosad - Polska-Świat
Komunizm-nazizm-syjonizm
Stronnictwo Narodowe
Narodowe Siły Zbrojne
Nie dla UE
Stow.Przec.Antypolonizmowi
Masoneria, Lista masonów
Oszustwa wyborcze
Polska Partia Przyjaciół Piwa
Narodowe Radio i TV
Książki
Reportaże z podróży
Dziennik Narodowy
Tygodnik Narodowy
Miesięcznik Narodowy
Archiwum tyg. Tylko Polska
Archiwum "Polak Katolik"
Przegląd Prasy Polonijnej
Arch.gazety "Nacjonalista"
Grafiki, rysunki
Wolność słowa
Wieści z Gmin
Wielokulturowość
Roszczenia
Pozwy, Akty Oskarżenia
Polski Pub
PYTAJ W KIOSKACH
JUŻ W SPRZEDAŻY




Encyklopedia Polskiej
Partii Narodowej
(pdf)




Książka
"Czy Kwaśniewski
to Stolzman"
w formacie pdf


Pierwsza w Polsce i,
póki co, jedyna książka
z wesołymi toastami, wydana po raz pierwszy w 1995 r.
Autor Leszek Bubel.

Antysemityzm jako broń w walce o wyższość Żydów


Dominacja rządu USA, przez lobby izraela, jest korzystna dla wywyższania się Żydów i dla żydowskiego ruchu roszczeniowego, którego jeden z ważnych działaczy, Gregg Rickman, został nominowany na szefa biura do spraw globalnego antysemityzmu przy departamencie stanu USA, w dniu 22go maja, 2006. Biuro to powstało na podstawie dekretu podpisanego przez prezydenta Bush’a, w dniu 16go października, 2004, jako „Akt Nadzoru Globalnego Antysemityzmu” („Global Anti-Semitism Review Act”). Pisze o tym Dr. E. Michael Jones, w miesięczniku „Culture Wars,” z października, 2006 roku, w artykule pod tytułem „Nawrócenie się Żydowskiego Rewolucjonisty” („The Conversion of the Revolutionary Jew”).

czytaj całość

KOMU SŁUŻY RADIO MARYJA? | Drukuj |
Eminencje, Ekscelencje,
Wielebni Ojcowie!
Szanowne Panie i Panowie!

Gdy 27 maja 2007 analizując kompleksowo problematykę antysemityzmu i filosemityzmu w Radio MARYJA, Telewizji TRWAM i „NASZYM DZIENNIKU” doszedłem do jednoznacznego wniosku, że wzajemne przenikanie tych przeciwstawnych określeń w działalności medialnej i politycznej tych katolickich mediów służy interesom lobby przemysłu holocaustu i diaspory światowej, uznałem, że konieczne jest przekazanie tego mojego szokującego wniosku do światowej sieci internetowej.

Miało to pośredni związek z dziwną reakcją tych mediów, w tym głównego specjalisty od problematyki „dobrych i złych Żydów” prof. Roberta Nowaka, ojców prowadzących programy w Radio MARYJA i Telewizji TRWAM oraz redaktorów „NASZEGO DZIENNIKA” na przebieg i wnioski z IV Światowego Kongresu Rodzin, który odbył się w Warszawie w dniach 11 - 13 maja 2007 r. (mój artykuł „Szamba wokół rodzin”). Nie zdawałem sobie wówczas w pełni sprawy, że moje wnioski, które zostały odebrane jako atak na Ojca Dyrektora Tadeusza RYDZYKA, słuchaczy Radia MARYJA, telewidzów Telewizji TRWAM i czytelników „NASZEGO DZIENNIKA”, a także członków i sympatyków Stowarzyszenia RODZINA POLSKA (którego byłem wieloletnim członkiem zwyczajnym), mogą być także wykorzystane skutecznie na dzień dzisiejszy i na przyszłość jako argumenty broniące tych mediów przed atakami potężnych instytucji związanych z przemysłem holocaustu i światowej diaspory. Nielogicznymi stają się ataki tych instytucji na media, które szczególnie w ostatnim okresie nabrały cech filosemickich, chociaż wymieszanych z cechami pseudoantysemickimi. Za kompromitujące można uznać w szczególności apele tych doświadczonych instytucji do Jego Świątobliwości Papieża Benedykta XVI i Episkopatu Polski o odwołanie Ojca Dyrektora Tadeusza RYDZYKA, który potrafił w wielkim natężeniu przesycić programy Radia MARYJA, Telewizji TRWAM i „NASZEGO DZIENNIKA” propagandą i promocją tematu „dobrych i złych żydów”. Nieważne są jednak nie efekty „rozmów niedokończonych” w Radio MARYJA i Telewizji TRWAM, ale „działania niedokończone” Radia MARYJA, Telewizji TRWAM i „NASZEGO DZIENNIKA”.

Podam tylko kilka znanych i nieznanych faktów:
1) W okresie przedakcesyjnym Radio MARYJA rozwinęło ogólnopolskie informacje o zagrożeniach związanych z wejściem Polski do Unii Europejskiej wykorzystując do tego nie tylko ustalonych prelegentów, ale cały system prelekcji w ramach Instytutu Edukacji Narodowej (kierowanej przez mgr. Arkadiusza Robaczewskiego, prezesa Fundacji Servire Veritati).

2) W okresie przedreferendalnym (2003) zamiast nasilenia działalności Instytutu nagle ograniczono jego działalność zaprzestając przekazywania informacji o prelekcjach zarówno w Radio MARYJA, jak i w „NASZYM DZIENNIKU”. Nie skorzystano także z propozycji rozmów niedokończonych w Radio MARYJA Prezesa Światowej Federacji Polskich Kombatantów płk. HEDY-SZAREGO oraz moim (jako jego doradcy).

3) W okresie przygotowania do wyborów przedstawicieli Polski do Parlamentu Europejskiego (2004) Radio MARYJA, Telewizja TRWAM i „NASZ DZIENNIK” przedstawiały niejednoznacznie problematykę uczestniczenia czynnego i biernego w tych wyborach podchodząc bardzo krytycznie do apelu o bojkot tych wyborów zaproponowanego przez pewne kręgi patriotyczne, a w szczególności płk. Hedę-Szarego jako Prezesa Światowej Federacji Polskich Kombatantów. Płk. Heda-Szary apelował o bojkot ostrzegając członków Federacji przed udziałem w tych wyborach, co określał jako zdradę Polski i Jezusa Chrystusa. Przedstawiciele Ligi Polskich Rodzin (LPR) podeszli jeszcze bardziej dziwnie uznając bojkot tych wyborów za zdradę polskiej racji stanu.

4) W okresie dyskusji Polaków i katolików nad treścią Konstytucji dla Europy (2005) Radio MARYJA, Telewizja TRWAM i „NASZ DZIENNIK” uparcie trzymało się oceny jej z punktu widzenia braku w preambule „invocatio Dei” i „korzeni chrześcijańskich” bez sięgnięcia do wnętrza Konstytucji, która zawierała i zawiera „wersety szatańskie” w postaci zwalczania Karty Praw Rodziny Stolicy Apostolskiej i normalnych rodzin oraz suwerennych narodów, a także promowania lesbijek, homoseksualistów i euroregionów. Kuriozalna była także pełna blokada mojego referatu pt. „Karta Praw Rodziny Stolicy Apostolskiej, a problemy rodziny w Konstytucji dla Europy”, wygłoszonego na Konferencji pt. „Konstytucja Europejska, zagrożenia czy szansa dla Polski” w Uniwersytecie im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie 25 kwietnia 2005 (materiał nie ukazał się nie tylko w „NASZYM DZIENNIKU”, ale zabrakło informacji o mnie jako prelegencie i tytułu referatu, gdy inni prelegenci zostali wymienieni i streszczono treść ich referatów).

5) W ramach przygotowań do wyborów parlamentarnych w 2005 Radio MARYJA, Telewizja TRWAM i „NASZ DZIENNIK” skutecznie zakłócały wejście do Sejmu i Senatu RP takich partii jak Ruch Patriotyczny, Dom Ojczysty, Ruch Obrony Bezrobotnych i innych oraz osłabiały pozycję takich partii jak Liga Polskich Rodzin i Samoobrona RP tworząc świadomie warunki do sukcesu partii Prawo i Sprawiedliwość mimo, że opinie o ludziach władzy, którzy wy- szli z kręgów Porozumienia Centrum, Zjednoczenia Chrześcijańsko-Narodowego, Akcji Wyborczej Solidarność i innych nie tylko nie były w pełni pozytywne, ale budziły wiele zastrzeżeń.

6) Radio MARYJA, Telewizja TRWAM i „NASZ DZIENNIK” po wyborach parlamentarnych i prezydenckich (2005) stały się tubą medialną początkowo PiS, a następnie koalicji PiS, Samoobrona RP i LPR, przy czym zdecydowanie eksponowano pozycję PiS-u i pomniejszano rolę pozostałych koalicjantów.

7) Radio MARYJA, Telewizja TRWAM i „NASZ DZIENNIK” w ramach kontaktów medialnych z Prezydentem RP i Parlamentem RP bardzo delikatnie podchodziły do krytyki władzy, w szczególności w następujących aspektach:

a) Wykorzystania polskich żołnierzy do akcji w Afganistanie i Iraku.
b) Budowy amerykańskiej tarczy antyrakietowej w Polsce.
c) Przyszłości wszystkich 12 polskich sektorów strategicznych, a więc:
„kultury, edukacji, nauki i innowacyjności”,
„energetyki i górnictwa”,
„hutnictwa, budownictwa i przemysłu materiałów budowlanych”,
„transportu i ekologii”,
„służby zdrowia i opieki społecznej”,
„prognozowania i systemów informatycznych”,
„bankowości i systemów finansowych”,
„rolnictwa, leśnictwa i gospodarki rolno-leśnej”,
„gospodarki morskiej i śródlądowej”,
„przemysłu elektromaszynowego”,
„stosunków międzynarodowych i kontaktów zagranicznych”,
„bezpieczeństwa narodowego”.

8) Radio MARYJA, Telewizja TRWAM i „NASZ DZIENNIK” z wyraźnym opóźnieniem rozpoczęły obronę abp. Stanisława WIELGUSA nagłaśniając zresztą nie w pełni wszystkie akcje cząstkowe pochodzące zarówno z kraju (Instytut Pamięci Narodowej, Dominikanie, Jezuici, Prezydent RP, Premier RP, Parlament RP, „Gazeta Polska”, „Dziennik”, „Nasza Polska”, „Życie Warszawy”, „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Wprost”, „Polityka”, „Fakt”, „Newsweek”, „Tygodnik Powszechny” i inne, TVN, TVP, KAI, Terlikowski, polskie służby specjalne, pewne kręgi biskupów i księży), jak i z zagranicy (nuncjatury, media zagraniczne, KNA, zagraniczne służby specjalne).

Szczególnie w ostatnim okresie „NASZ DZIENNIK” (redaktor Sebastian Karczewski) odgrzewa sprawę udziału IPN i poszczególnych jego pracowników w operacji „abp. WIELGUS”. Moja opinia na ten temat dotyczyła daty 24 stycznia 2007 i sprowadzała się do podważenia wyboru prof. Janusza KURTYKI „Człowiekiem Roku” przez „GAZETĘ POLSKA” oraz niewiarygodności działań IPN nie tylko w sprawie lustracji, ale przede wszystkim w sprawie tematyki ludobójstwa na kresach wschodnich, w tym ludobójczych wysiedleń przez władze sowieckie w okresie II wojny światowej i po jej zakończeniu.

9) Radio MARYJA, Telewizja TRWAM i „NASZ DZIENNIK” unikają podjęcia tematyki przekształcania aktualnie Polski jako państwa prawa i sprawiedliwości w państwo quasipolicyjne (aferalna sprawa służby zdrowia, akcja Centralnego Biura Antykorupcyjnego pt „Operacja LEPPER”, akcja „Seksafera” wobec członków Samoobrony RP itp). Szczęść Boże
prof. Zbigniew Dmochowski
Warszawa 20.07.2007.
 
« poprzedni artykuł
Tygodnik Tylko Polska
Inne nasze tytuły
Media w Polsce
Humor i satyra
Spoty wyborcze
Wlk. Encyklopedia Żydów
Zdjęcia
ŚWIADOMOŚĆ NARODOWA
23-milionowa PRL w 1945 r. przejęła w spadku ok. 3 mln volksdojczów plus dokończyła dzieło Niemiec i Rosji bolszewickiej przy akceptacji USA i Anglii wyniszczenia resztek narodowców i innych patriotycznych elit politycznych.
III RP przejęła w spadku po PRL ponad 4 mln byłych PZPR-owców i jego satelickich, sprostytuowanych, zdegenerowanych moralnie partii, stowarzyszeń, organizacji.
Około 2 mln byłych ORMO-wców, 200 tys. UB-eków, SB-eków, ZOMO-wców i innych szmatławych jawnych i tajnych organizacji. Razem z ich rodzinami, które z tych uprzywilejowanych pozycji czerpały profity oraz wychowanych przez ww. własnych dzieci w większości w atmosferze kłamstwa i zgnilizny etyczno-moralnej daje nam to liczbę kilkunastu milionów obywateli III R.P.! Mających problemy z narodową tożsamością i wynikającymi z tego problemami szacunku dla prawdy, patriotyzmu i naszych polskich narodowych interesów. Oddanie 95 proc. dużych mediów praktycznie pierwszej władzy jako inżynierii dusz w ręce wrogich nam nacji kulturowo i politycznie dopełnia dzieło wyniszczenia wszystkiego, co NARODOWE w Polsce. Wszyscy razem bandyckimi metodami bezwzględnie zwalczają także kłamstwem i oszczerstwami POLSKĄ PARTIĘ NARODOWĄ i jej lidera Leszka Bubla po to, aby nie zdobyła większego społecznego poparcia.
Dlatego polecamy nie tylko nasze wydawnictwa, ale i stałą obecność na naszej stronie.
Zobacz także: "Tej elicie Polak nadal śmierdzi"; "Kultura w szkole"; "Co dzieci III RP sądzą o PRL?"

Erfurt live leer
Erfurt live unten Erfurt live leer Erfurt live unten

Design by: par